\ Регламентація продажів
Нові результати можливі лише в одному випадку, коли ви робите нові дії і коли ці дії впорядковані
Перш ніж переходити на нові дії – необхідно їх описати у вигляді регламентів та робочих інструкцій та навчити персонал
— services
\ А далі їх щодня контролювати. Лише тоді можливі нові результати!
- Розробка Книги продажів
- Розробка мотивації для продавців
- Розробка планів та регламенту планування
- Розробка унікального позиціонування компанії та продукту (історія, місія, цінності компанії; цінність продукту; аватари ЦА; відбудова від конкурентів та УТП)
- Розробка структури та правил дзвінків, скриптів
- Розробка правил роботи з клієнтською базою (правила, нормативи, робоча інструкція з CRM)
- Розробка структури та функціоналу відділу продажів (вибір методу продажу під цілі компанії, розробка структури, опис функціоналу, підготовка вакансій)
- Розробка воронок продажів (від ліда до угоди, повторні продажі; розробка процедур для кожного етапу воронок)
- Розробка регламенту виконання замовлення
- Розробка регламенту роботи з дебіторкою
- Розробка регламенту роботи з рекламаціями
- Розробка функціоналу всіх співробітників компанії, які обслуговують продажі, та регламентація їхньої взаємодії з продавцями