\ Регламентація продажів

Нові результати можливі лише в одному випадку, коли ви робите нові дії і коли ці дії впорядковані

Перш ніж переходити на нові дії – необхідно їх описати у вигляді регламентів та робочих інструкцій та навчити персонал

Отримати консультацію
— services
\ А далі їх щодня контролювати. Лише тоді можливі нові результати!
  • Розробка Книги продажів
  • Розробка мотивації для продавців
  • Розробка планів та регламенту планування
  • Розробка унікального позиціонування компанії та продукту (історія, місія, цінності компанії; цінність продукту; аватари ЦА; відбудова від конкурентів та УТП)
  • Розробка структури та правил дзвінків, скриптів
  • Розробка правил роботи з клієнтською базою (правила, нормативи, робоча інструкція з CRM)
  • Розробка структури та функціоналу відділу продажів (вибір методу продажу під цілі компанії, розробка структури, опис функціоналу, підготовка вакансій)
  • Розробка воронок продажів (від ліда до угоди, повторні продажі; розробка процедур для кожного етапу воронок)
  • Розробка регламенту виконання замовлення
  • Розробка регламенту роботи з дебіторкою
  • Розробка регламенту роботи з рекламаціями
  • Розробка функціоналу всіх співробітників компанії, які обслуговують продажі, та регламентація їхньої взаємодії з продавцями
- contacts
Записатися на консультацію
Або
Повідомлення відправлено