\ Проекти з розвитку продажів у малому та середньому бізнесі

Отримати консультацію
\ Включають три ключові етапи:
-1.
Діагностика процесу продажу
Діагностика процесу продажу

Протягом 7-14 календарних днів ми виконуємо всебічний аналіз вашого процесу продажу:

– знання та компетенції продавців (проводимо анкетування, індивідуальні інтерв’ю, слухаємо їх переговори з клієнтами, спостерігаємо за робочим процесом)

– робочі інструменти, методи роботи, програмні засоби

– методи роботи з клієнтами

– способи організації роботи персоналу

– інструменти планування та контролю

– способи взаємодії всіх підрозділів бізнесу під час реалізації бізнес-процесу компанії

– мотивацію відділу продажу

За підсумками діагностики замовник отримує Звіт з виявленої проблематики. А також опис точок зростання та План першочергових дій, який дозволить вийти на новий рівень доходів у найближчі 4 міс

-2.
Розробка системи продажів
Розробка системи продажів

Протягом двох місяців здійснюється розробка СИСТЕМИ продажу та її опис у вигляді Книги продажів:

– Історія, місія та цінності компанії

– Продукт/и

– Профілі клієнтів (цільової аудиторії), правила роботи з ними

– Конкуренти та способи відбудови від них

– Воронка продажів компанії (етапи процесу продажів)

– Структура дзвінків (холодні та теплі), скрипти, відповіді на заперечення

– Робочі інструкції для продавців на кожному етапі воронки продажів від ліда до угоди

– Робочі процедури виконання замовлення покупця

– Регламенти взаємодії із суміжними підрозділами

– Робочі інструкції з роботи у СRМ

– Робочі нормативи щодо розробки нових клієнтів, виконання планів

– плани для продавців: від випробувального терміну до постійної роботи зі стабільним приростом

– Мотивація: мотиваційні схеми та Положення про мотивацію

-3.
Впровадження системи продажів
Впровадження системи продажів

Протягом двох місяців експерт Агентства системних продажів курирує відділ продажів замовника, спільно впроваджуючи всі розроблені інструменти та тренуючи продавців на робочому місці.

– Доведення до продавців нормативів та планів продажу на місяць, розробка стратегії роботи з чинними клієнтами

– Постановка завдань щодо розробки нових клієнтів, узгодження стратегії (холодні дзвінки)

– Проведення оперативок: постановка завдань на день, нормативів. Перевірка нормативів минулого дня. Аналіз складнощів та проблематики. Коригування дій продавців

– При необхідності – коригування дій суміжних підрозділів/видача рекомендацій першому керівнику з коригування дій суміжників

– Прослуховування дзвінків, виявлення помилок, видача рекомендацій продавцям

– Допомога продавцям у переговорах (коригування переговорів, дій продавців)

– Контроль CRM/картки клієнтів/планові дзвінки

– Аналіз підсумкових показників, пошук причин відхилень, розробка рішень щодо коригування дій

- contacts
Записатися на консультацію
Або
Повідомлення відправлено