\ Проекти з розвитку продажів у малому та середньому бізнесі
Отримати консультацію
Протягом 7-14 календарних днів ми виконуємо всебічний аналіз вашого процесу продажу:
– знання та компетенції продавців (проводимо анкетування, індивідуальні інтерв’ю, слухаємо їх переговори з клієнтами, спостерігаємо за робочим процесом)
– робочі інструменти, методи роботи, програмні засоби
– методи роботи з клієнтами
– способи організації роботи персоналу
– інструменти планування та контролю
– способи взаємодії всіх підрозділів бізнесу під час реалізації бізнес-процесу компанії
– мотивацію відділу продажу
За підсумками діагностики замовник отримує Звіт з виявленої проблематики. А також опис точок зростання та План першочергових дій, який дозволить вийти на новий рівень доходів у найближчі 4 міс

Протягом двох місяців здійснюється розробка СИСТЕМИ продажу та її опис у вигляді Книги продажів:
– Історія, місія та цінності компанії
– Продукт/и
– Профілі клієнтів (цільової аудиторії), правила роботи з ними
– Конкуренти та способи відбудови від них
– Воронка продажів компанії (етапи процесу продажів)
– Структура дзвінків (холодні та теплі), скрипти, відповіді на заперечення
– Робочі інструкції для продавців на кожному етапі воронки продажів від ліда до угоди
– Робочі процедури виконання замовлення покупця
– Регламенти взаємодії із суміжними підрозділами
– Робочі інструкції з роботи у СRМ
– Робочі нормативи щодо розробки нових клієнтів, виконання планів
– плани для продавців: від випробувального терміну до постійної роботи зі стабільним приростом
– Мотивація: мотиваційні схеми та Положення про мотивацію

Протягом двох місяців експерт Агентства системних продажів курирує відділ продажів замовника, спільно впроваджуючи всі розроблені інструменти та тренуючи продавців на робочому місці.
– Доведення до продавців нормативів та планів продажу на місяць, розробка стратегії роботи з чинними клієнтами
– Постановка завдань щодо розробки нових клієнтів, узгодження стратегії (холодні дзвінки)
– Проведення оперативок: постановка завдань на день, нормативів. Перевірка нормативів минулого дня. Аналіз складнощів та проблематики. Коригування дій продавців
– При необхідності – коригування дій суміжних підрозділів/видача рекомендацій першому керівнику з коригування дій суміжників
– Прослуховування дзвінків, виявлення помилок, видача рекомендацій продавцям
– Допомога продавцям у переговорах (коригування переговорів, дій продавців)
– Контроль CRM/картки клієнтів/планові дзвінки
– Аналіз підсумкових показників, пошук причин відхилень, розробка рішень щодо коригування дій