Протягом двох місяців здійснюється розробка СИСТЕМИ продажу та її опис у вигляді Книги продажів:
– Історія, місія та цінності компанії
– Продукт/и
– Профілі клієнтів (цільової аудиторії), правила роботи з ними
– Конкуренти та способи відбудови від них
– Воронка продажів компанії (етапи процесу продажів)
– Структура дзвінків (холодні та теплі), скрипти, відповіді на заперечення
– Робочі інструкції для продавців на кожному етапі воронки продажів від ліда до угоди
– Робочі процедури виконання замовлення покупця
– Регламенти взаємодії із суміжними підрозділами
– Робочі інструкції з роботи у СRМ
– Робочі нормативи щодо розробки нових клієнтів, виконання планів
– плани для продавців: від випробувального терміну до постійної роботи зі стабільним приростом
– Мотивація: мотиваційні схеми та Положення про мотивацію