\ Проекти з розвитку мікробізнесу

Отримати консультацію
\ Включають три ключові етапи:
-1.
Діагностика мікробізнесу
Діагностика мікробізнесу

За підсумками діагностики замовник отримує Звіт про стан справ у 7 ключових напрямках бізнесу.

Висновок про існуючу проблематику, точки зростання та план першочергових дій для зростання продажів.

Основні напрямки, які аналізуються під час діагностики:

– аналіз позиціонування продукту

– аналіз цільової аудиторії, перевіряти ще раз на предмет відповідності цінності продукту

– аналіз відбудови від конкурентів та наявність унікальних торгових переваг

– аналіз існуючих методів продажу: канали/клієнти/результати

– аналіз поточних способів роботи з клієнтами/клієнтської бази

– аналіз організації процесів бізнесу

– аналіз інструментів управління

-2.
Розробка стратегії розвитку бізнесу
Розробка стратегії розвитку бізнесу

У ході двох місяців здійснюється розробка стратегії розвитку бізнесу та її опис у вигляді стандарту:

– історія, місія та цінності компанії

– продукт компанії, його цінність для клієнта

– цільова аудиторія, аватари клієнтів, їхні болі та потреби, способи роботи з ними

– конкуренти, відбудова від них

– унікальні торгові переваги компанії

– канали продажів компанії, способи роботи з ними

– воронки продажів компанії (процедури на кожному етапі)

– порядок роботи з клієнтською базою, з усіма сегментами клієнтів

– ключові регламенти процесу продажу

– порядок планування, контролю працівників

– положення про мотивацію ключових співробітників

Під час роботи здійснюється часткове впровадження нових інструментів

-3.
Впровадження стратегії розвитку бізнесу
Впровадження стратегії розвитку бізнесу

Практичне впровадження всіх розроблених інструментів:

– навчання та тренування персоналу

– коригування розроблених у проекті регламентів та інструментів за підсумками тестування їх на практиці

– прослуховування продавців по IP, видача рекомендацій, розробка нових скриптів та відповідей на заперечення

– опрацювання нових ініціатив власника в рамках розроблених у проекті процесів та інструментів

– розробка та впровадження нових інструментів, необхідних у ході зростання бізнесу

– адаптація та навчання нових співробітників

- contacts
Записатися на консультацію
Або
Повідомлення відправлено