\ Розробка та впровадження скриптів продажу
Одним із інструментів, що у наших проектах дає найбільший результат, є скрипти продажів. Приріст у продажах ми часто робимо лише на скриптах. Без особливих змін продуктів. Збільшуємо в рази охоплення ринку, правильно позначаючи УТП (унікальні торгові переваги) та на їхній базі створюючи скрипти
— services
\ У чому секрет наших скриптів:
- Вони складені органічно, мовою клієнта. З урахуванням особливостей ринку та продукту
- Вони складені логічно: під кожен етап воронки продажів
- Це цікаві діалоги, написані розмовною мовою, яка веде до мети розмови
- Наші скрипти не потрібно вивчати напам’ять. Вони даються як орієнтир. А в ході роботи ми їх адаптуємо під кожного продавця, виходячи з особливостей його мови та поведінки
- Скрипти, як і будь-який інший інструмент приноситиме користь тільки в одному випадку, якщо він розроблений правильно і використовується правильно!
Користь скриптів:
- Позначені переваги та розмова з клієнтом мовою користі для нього
- Структура дзвінка та чіткі фрази для досягнення мети розмови
- Відповіді на поширені заперечення. Те, на чому ви раніше закінчували розмову, тепер є приводом продовжити розмову
- Можливість збору повної інформації про клієнта
- Можливість проходження «секретаря» та методичного ведення клієнта по воронці продажів
Якщо ваші менеджери переконують вас, що скрипти у вашому бізнесі не працюють, це говорить про те, що скрипти раніше використовувалися неправильно.
Ми готові розробити для вас:
- Скрипти для холодних дзвінків (проходження «секретаря», первинна розмова з ОПР, повторні дзвінки)
- Скрипти для переговорів із діючою базою (прецеденти для повторних дзвінків, теплі дзвінки під основні види прецедентів)
- Скрипти для відновлення відносин зі старими клієнтами
- Скрипти відпрацювання поширених заперечень