\ Аудит відділу продажу

Всі компанії унікальні, як і рішення, які допоможуть їм збільшити продажі

Щоб розібратися, що саме вашим продавцям заважає продавати більше, ми проводимо ретельний аудит роботи відділу продажу

Отримати консультацію
  • Нам важливо дізнатися не тільки, що думає керівництво про причини низьких продажів. Також важливо дізнатися у продавців, які причини заважають їм продавати більше
  • Щоб скласти повну картину про те, як компанія працює з клієнтами, ми кілька днів присвячуємо спостереженню за робочим процесом
  • Ми слухаємо дзвінки, аналізуємо активність роботи з клієнтською базою
  • Ми спілкуємося з суміжними підрозділами та дізнаємося їхню думку
  • Ми вивчаємо аналітику компанії
  • Аналізуємо ваш ринок, конкурентів, їхні позиціонування та методи роботи
  • У своєму дослідженні ми враховуємо думку клієнтів та колишніх співробітників компанії
  • Ми аналізуємо регламенти, мотивацію та автоматизовані засоби, які використовує компанія

Таким чином, за 2-3 тижні ми отримуємо комплексну картину про справжню проблематику компанії, яка заважає сьогодні збільшувати продажі.

Визначаємо точки зростання та розробляємо План першочергових дій, які допоможуть компанії в найближчі 4-6 місяців здійснити прорив і вийти на збільшені показники продажів.

Тривалість робіт – від 2 до 4 тижнів залежно від масштабу компанії та завдань для аудиту

- contacts
Записатися на консультацію
Або
Повідомлення відправлено