\ Аудит відділу продажу
Всі компанії унікальні, як і рішення, які допоможуть їм збільшити продажі
Щоб розібратися, що саме вашим продавцям заважає продавати більше, ми проводимо ретельний аудит роботи відділу продажу
- Нам важливо дізнатися не тільки, що думає керівництво про причини низьких продажів. Також важливо дізнатися у продавців, які причини заважають їм продавати більше
- Щоб скласти повну картину про те, як компанія працює з клієнтами, ми кілька днів присвячуємо спостереженню за робочим процесом
- Ми слухаємо дзвінки, аналізуємо активність роботи з клієнтською базою
- Ми спілкуємося з суміжними підрозділами та дізнаємося їхню думку
- Ми вивчаємо аналітику компанії
- Аналізуємо ваш ринок, конкурентів, їхні позиціонування та методи роботи
- У своєму дослідженні ми враховуємо думку клієнтів та колишніх співробітників компанії
- Ми аналізуємо регламенти, мотивацію та автоматизовані засоби, які використовує компанія
Таким чином, за 2-3 тижні ми отримуємо комплексну картину про справжню проблематику компанії, яка заважає сьогодні збільшувати продажі.
Визначаємо точки зростання та розробляємо План першочергових дій, які допоможуть компанії в найближчі 4-6 місяців здійснити прорив і вийти на збільшені показники продажів.
Тривалість робіт – від 2 до 4 тижнів залежно від масштабу компанії та завдань для аудиту