Засновник «Агентства Системних Продажів». Експерт з організаційного розвитку, бізнес моделюванню та розвитку систем управління
- 14 років штатної роботи у компаніях від 25 до 3000 осіб
- 10 років проектної роботи з розвитку компаній замовників
- 7 років у розвитку відділів продажів компаній замовників
- Виконано понад 50 проектів
- Написано понад 40 книг продажу для замовників
- Найбільший місячний приріст за час проекту – 350%
- Найбільший приріст бізнесу замовника по результатах року після проекту – 51%

Що в ній? Покрокова методика розвитку продажів у будь-якому бізнесі:
− побудова ефективного відділу продажу
− впровадження правильних інструментів у роботу бізнесу
− організація роботи персоналу таким чином, щоб кожен день роботи ваших продавців приносив відчутні результати вашому бізнесу.
Фрагменти з книги у форматі 5 правил, виконання яких збільшить продажі вашої компанії в рази:
- Знання продавцями вашого продукту
- Знання продавцями вашої цільової аудиторії
- Знання продавцями конкурентної середи та вміння аргументувати цінність свого продукту та відокремлюватися від конкурентів
- Знання продавцями технік переговорів та правил роботи з клієнтами
- Правильна організація щоденної роботи продавців
Тому що понад 10 років Альона Сафонова допомагає бізнесам України, як проектний менеджер з розвитку бізнеса, оптимізації процесів та збільшення продажів. А це означає, що вона не вчить на тренінгах, не розказує «як треба». А разом зі своєю командою заходить до бізнесу замовника на тривалий час та змінює їхні компанії:
– Впроваджує всі необхідні інструменти для розвитку продажів
– Оптимізує процеси бізнесу (виробництво, логістику, закупівлі) під ефективні продажі
– Впроваджує сучасні інструменти управління: планування, організації и контролю.
За 10 років впроваджено понад 50-ти проектів тривалістю від 2 до 10 місяців. В ході яких досягнуті серйозні результати: бізнеси, які багато років знаходилися в ручному управлінні, пікірували, знижували об’єми продажу та практично доходили до межі – після проектів Альони збільшують продажі, розширяють клієнтську базу, оптимізують процеси та, по суті, отримують друге народження.
Альона – автор 50+ бізнес-статей (300 000+ читачів на освітньому порталі «5 сфер»). Її статті користуються незмінним успіхом, тому що пише вона про свої реальні кейси, в яких кожен бізнес може взнати свої проблеми та болі. В них немає теорії, в них є висновки, алгоритми дій та рекомендації, які народжені практикою.
Такою самою є і її книга. Саме тому вона має статус книги-практикуму. Тому що містить робочі покрокові алгоритми. І ті, хто дійсно зацікавлений в упорядкуванні, оптимізації роботи та розвитку свого бізнесу, отримують реальну можливість зробити це, користуючись порядком дій, кейсами та робочими матеріалами, які наведені у книзі.
\ Досвід роботи
Реалізую 3-4 місячні проекти з розвитку відділу продажів:
1. Діагностика відділу продажів: аналіз ефективності продавців, їхніх навиків роботи по напрацюванню клієнтів та збільшенню продажів.
2. Розробка ефективної бізнес-моделі продажів, опис Книги Продажів:
− від історії компанії та цінностей, продукту, цільової аудиторії, унікальних торгових переваг;
− до правил ефективних дзвінків і переговорів: структура дзвінка, скрипти, прецеденти для дзвінків, відповіді на заперечення;
− вимог щодо виконання основних процесів: прийом та виконання замовлення, робота з дебіторкою, рекламаціями;
− інструментів контролю (CRM, IP).
А також розробка нових планів із приростом (до 400%) та мотивації, яка дозволить ці плани виконувати.
3. Тренування продавців по програмі «Нові навики за 30 днів»
− щоденні тренування продавців на робочому місці;
− впровадження на практиці нормативів (60-70 наборів в день, 10 лідів в день, 5 нових клієнтів в місяць);
− впровадження процедур виконання планів;
− навчання продавців роботі в CRM та IP.
По результатах проекту Замовник отримує:
− приріст продажів згідно бізнес-моделі та планів (до 400%);
− збільшену базу активних клієнтів (в 4-5 разів);
− СИСТЕМУ роботи відділу продажів – Книгу продажів;
− навчений персонал.
Приклад проектних досягнень:
− приріст продажів за період проекту склав +70%, збільшення бази активних клієнтів +76%. По результатах післяпроектного року приріст +51% (після 3 років падіння).
− приріст продажів за період проекту склав +65%, збільшення бази активних клієнтів +98%. По результатах післяпроектного року приріст +33%.
Функції:
− оптимізація процесів: аналіз, виявлення проблемних місць, впровадження удосконалень;
− регламентація діяльності (розробка інструкцій, алгоритмів роботи, стандартів);
− впровадження нових управлінських інструментів (контрольних);
− розробка мотивації для всіх рівнів управління.
Результати:
− впроваджені управлінські інструменти: планування роботи служб, проведення нарад, розроблені регламенти взаємодії служб;
− адаптована технологія оцінки якості роботи персоналу аптек «Таємний покупець»;
− впровадження система обліку та контроля виконання завдань та заявок;
− впроваджені мотиваційні системи для персоналу: першостольників, завідуючих аптеками, комерційних директорів, директорів з продажу, відділів логістики та маркетингу.
Організаційні діагностики: комплексна оцінка (організаційний аудит) підприємств Замовників, опис проблематики в ключових процесах, напрацювання рішень щодо збільшення ефективності діяльності підприємства.
Проекти по впровадженню змін: оптимізація чисельності персоналу, упорядкування структури, формалізація функціоналу, зон відповідальності; впровадження планування та контрольних інструментів; оптимізація процесів, регламентація діяльності; впровадження HR інструментів (підбор, адаптація), розробка мотивації.
Виконані проекти на наступних підприємствах: консалтингова агенція, м.Москва (100 осіб), будівна компанія, Тверська обл (250 осіб), готельний комплекс, Тверська обл (150 осіб), будівний холдинг, м.Одеса (500 осіб), торгово-виробнича компанія, м.Євпаторія (150 осіб), торгово-виробнича компанія, Львівська обл (300 осіб).
Адаптація на підприємствах Корпорації інноваційних управлінських технологій (5S, Кайдзен, система «Результат», Процесне управління, Проектне управління, технологія формування команд та розвитку Адізеса та ін.
− описані бізнес-процеси підприємств Корпорації;
− формалізовані ланцюжки створення цінності по кожному процесу, розроблені процедури;
− визначені показники для кожного процесу, розроблені Таблиці управління;
− впроваджений в роботу цикл управління показниками (PDCA), розроблені та впроваджені в роботу заходи для підвищення продуктивності процесів.